Istraživanje javnog mnijenja i medijskog tržišta
Šifra: 57214
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ivan Burić
Izvođači: Ivan Burić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Glavni cilj predmeta je upoznati studente sa osnovama metodologije istraživanja javnog mnijenja i medijskog tržišta kao i s osnovnim ciljevima korištenja ovih vrsta istraživanja u poslovnim praksama. Na taj način studente se želi educirati za pravilno koncipiranje, korištenje i vrednovanje ispitivanja javnog mnijenja i medijskog tržišta. Shodno navedenom, kroz predmet se želi omogućiti studentima da u konkretnoj poslovnoj praksi nakon završenog školovanja budu u stanju koristiti istraživanja tržišta, medija i javnog mnijenja kao poslovne alate značajne u kontekstu refleksivnih poslovnih praksi.
Literatura:
  1. Lamza Posavec, Vesna; Javno mnijenje: teorije i istraživanje; Alinea (1995)
  2. Burić, Ivan; Istraživanja javnog mnijenja i medijskog tržišta, skripta; (2009)
  3. Sharon, Hartin Iorito; Qualitative Reeserch in Journalism; Lawrence, Erlbaum Associates (2004)
1. semestar
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM-dipl (5043): ZNANSTVENO ISTRAŽIVANJE MASOVNIH KOMUNIKACIJA - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM-dipl (5043): ZNANSTVENO ISTRAŽIVANJE MASOVNIH KOMUNIKACIJA - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM-dipl (5043): ZNANSTVENO ISTRAŽIVANJE MASOVNIH KOMUNIKACIJA - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Informacije

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2017. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS