Pedagoška psihologija
Šifra: 125926
ECTS: 3.0
Nositelji: pred. Dunja Jurić Vukelić
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Temeljni je cilj predmeta upoznati studente/ice sa sustavnim pregledom važnih teorijskih spoznaja na području pedagoške psihologije. Studenti/ce će upoznati osnovne modele inteligencije, kognitivnih stilova, kreativnosti, učenja, motivacije, poučavanja. Poseban naglasak stavit će se na njihovu primjenu u obrazovnoj praksi. Također, studenti/ce će se upoznati s potrebama darovite djece, te djece s posebnim potrebama u školskom okruženju.
Literatura:
  1. Vizek Vidović, V., Vlahović., Štetić, V., Rijavec, M.; Miljković, D. (2003) Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN.;
  2. Sternberg, R. J.; Williams, W. M. (2002) Educational psychology. Boston: Allyn + Bacon.;
  3. Woolfolk, A. (2007) Educational Psychology. Boston, MA: Allyn + Bacon.;
2. semestar
DIPL-NS-smjer (4408): OBV-IZB-grupa_2.sem - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (4408): OBV-IZB-grupa_2.sem - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (4408): OBV-IZB-grupa_2.sem - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (4408): OBV-IZB-grupa_2.sem - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (4408): OBV-IZB-grupa_2.sem - Redovni smjer - Nastavnički
Termini konzultacija:
Obavijesti

Informacije

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2017. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS