Educational Psychology
Code: 53904
ECTS: 3.0
Lecturers in charge: doc. dr. sc. Lovorka Brajković
Take exam: Studomat
English level:

0,0,0

The lecturer is not able to offer courses in English at this time.
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 15
Seminar 15
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Literature:
  1. Vizek Vidović, V., Vlahović ?Štetić, V., Rijavec, M. i Miljković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN.

    Sternberg, R. J. i Williams, W. M. (2002). Educational psychology. Boston: Allyn & Bacon.

    Woolfolk, A. (2007). Educational Psychology. Boston, MA: Allyn & Bacon.
Optional literature:
  1. Andrilović, V. i Čudina- Obradović, M. (1996). Psihologija učenja i nastave. Zagreb: Školska knjiga.
    Buzan, T. (2004). Moć kreativne inteligencije. Zagreb: Veble commerc.
    Cvetković- Lay, J. (2002). Darovito je što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
    Čudina- Obradović, M. (1991). Nadarenost, razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Zagreb: Školska knjiga.
    Čudina- Obradović, M. (2008). Da sam ja učiteljica. Zagreb: Učiteljski fakultet
    Grgin, T. (1997). Edukacijska psihologija. Jasrtebarsko: Naklada Slap.
    Grgin, T. (2001). Školsko ocjenjivanje znanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
    Saha, L. i Dworkin, A., G. (Ur.). (2009). International Handbook of Research on Teachers and Teaching. New York: Springer.

    Priručnici:
    BuljanFlander,G.,Krmek,M.,Borovec,K. I Muhek,R (2007). Nasilje preko Interneta ? cyberbullying. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
    Cvetković-Lay J. (1995). Ja hoću i mogu više. Priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay J. i Sekulić ? Majurec A. (1998). Darovito je, što ću s njim? Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay, J. (2002). Darovito je, što ću sa sobom? Priručnik za obitelj, vrtić i školu. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay, J. i Pačjek, V. (2004). Možeš i drukčije. Priručnik s vježbama za poticanje kreativnog mišljenja. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?
1. semester Not active
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream

2. semester
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream

3. semester Not active
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream

4. semester
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
Consultations schedule:
News

Informations

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Address: Borongajska cesta 83d, Zagreb (map)
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS