Media in Education
Code: 61961
ECTS: 3.0
Lecturers in charge: prof. dr. sc. Danijel Labaš
Take exam: Studomat
English level:

0,0,0

The lecturer is not able to offer courses in English at this time.
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 15
Seminar 15
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
The course objective is to provide future teachers with an insight into scientific knowledge of the relation between children/the youth and the media, and demonstrate in a practical way how to teach using mass media in an educational setting.
Literature:
  1. 1. Bognar, L., Matijević, M. (2005), Didaktika, Zagreb: Školska knjiga, str. 323-352.
  2. 2. Car, V., Turčilo, L., Matović, M. (2015), Medijska pismenost - preduvjet za odgovorne medije. Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, str. 19-38, 105-117, 121-138.
  3. 3. Ciboci, L., Kanižaj, I., Labaš, D. (2011), Djeca medija - Od marginalizacije do senzacije, Zagreb: Matica hrvatska, str. 11-64.
  4. 4. Malović S., Obrazovna funkcija novina (2008), u: Češi M., Barbaroša-Šikić M., Jezik, književnost i mediji u nastavi hrvatskog jezika, Jastrebarsko: Naklada Slap, str. 165-175.
  5. 5. Miliša, Z., Tolić, M., Vertovšek, N. (2009), Mediji i mladi - prevencija ovisnosti o medijskoj manipulaciji, Zagreb: Sveučilišna knjižara, str. 157-174.
  6. 6. Nadrljanski, M., Nadrljanski, Đ., Bilić, M. (2007), Digitalni mediji u obrazovanju, u: Seljan, S., Stančić, H. (ur.) INFuture 2007: Digital information and heritage, Zagreb: Filozofski fakultet, str. 527-537.
  7. 7. Pranjić, M. (2005), Didaktika: povijest, osnove, profiliranje, postupak, Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, str. 312-320.
  8. 8. Vukić, T., Younes, I., (2015.), Televizijski program kao nastavno sredstvo u stjecanju osnovnoškolskih medijskih kompetencija, u: Medijska istraživanja, Vol. 21 No. 1, str. 79-101.
  9. Labaš, D. (2017), Medijska pismenost i informacijsko doba, u: Josić, Lj. (ur.) Zbornik Informacijska tehnologija i mediji 2016., Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu.
Optional literature:
  1. 1. Buckingham, D. (2000), After the death od childhood: growing up in the age of electronic media, Cambridge: Polity Press
    2. Erjavec K, (2005), Odgoj za medije: Od koncepta do školske prakse, u: Zgrabljić Rotar N., Medijska pismenost i civilno društvo, Sarajevo: MediaCentar
    3. Erjavec, K., Zgrabljić N. (2000), Odgoj za medije u školama u svijetu - Hrvatski model medijskog odgoja, u: Medijska istraživanja, 6 (2000) 1, str. 89-107
    4. Ilišin, V., Marinović Bobinac, A., Radin, F. (2001), Djeca i mediji - Uloga medija u svakodnevnom životu djece, Zagreb: Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži i Institut za društvena istraživanja
    5. Košir, M., Zgrabljić N., Ranfl, R. (1999), Život s medijima - Priručnik o medijskom odgoju za roditelje, nastavnike i učitelje, Zagreb: Doron (odabrana poglavlja)
    6. Lib, W. (2008), Modern Media in Education - Example of Didactic Movie Production, u: Informatologija, 41 (2008) 3, str. 210-213
    7. Maletić, F. (2014), Medijska pismenost, u: Malović, S. (ur.), Masovno komuniciranje, Zagreb, Golden marketing-Tehnička knjiga, Sveučilište Sjever.
    8. McMane, A., A. (2000), Newspapers in Education and Building Democratic Citizens, u: Medijska istraživanja, 6 (2000) 2, str. 105-110
    9. Miliša, Z., Tolić, M., Vertovšek, N. (2010), Mladi - odgoj za medije. Priručnik za stjecanje medijskih kompetencija, Zagreb: M.E.P. d.o.o.
    10. Miliša, Z. (ur.) (2012), Tamna strana ekrana, Varaždin: TIVA Tiskara
    11. Primorac, B., Šimeg, M., Šojat, A. (2010) Novinarstvo u školi, Zagreb, Školska knjiga
    12. Rivoltella, P. C. (2002), Internet i odgoj. Analiza pedagoških modela i smjernice za razmišljanje, u: Kateheza, 24 (2002) 3, str. 265-280.
    13. Uldrijan, I. (2011) Zašto odgajati za medije? Mediji kao "odgojitelji" u doba odgojne krize, u: Labaš, D. (ur.) Komunikacija i mediji u krizi, Zagreb, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu.
    14. Zgrabljić Rotar, N. (2005), Mediji - Medijska pismenost, medijski sadržaji i medijski utjecaji, u: Zgrabljić Rotar, N., Medijska pismenost i civilno društvo, Sarajevo: MediaCentar, str. 9-43.
1. semester
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Mandatory studij - Communication Sciences

2. semester Not active
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Mandatory studij - Communication Sciences

3. semester
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Mandatory studij - Communication Sciences
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream

4. semester Not active
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Mandatory smjer - Teaching Stream
Consultations schedule:
  • prof. dr. sc. Danijel Labaš :

    Wednesday 12 to 13 pm (previous agreement on e-mail).
    Thursday (previous agreement on e-mail).

    Location: 203
News

Informations

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Address: Borongajska cesta 83d, Zagreb (map)
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS