Psychology of Advertising
Code: 206651
ECTS: 3.0
Lecturers in charge: doc. dr. sc. Dario Vučenović
Lecturers: Lea Andreis, mag. psych. - Seminar
Take exam: Studomat
English level:

0,0,0

The lecturer is not able to offer courses in English at this time.
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Seminar 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Literature:
  1. Chaffey, D. i Smith, P.R: Digital Marketing Excellence. Plannig, Optimizing and Integrating Online Marketing
  2. Powers, R. i Chaffey, D: Briliant B2B Digital Marketing.
  3. Palmatier, R. i Crecelius, A: The first principles of marketing strategy
  4. Narodne novine: Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine, broj 41/14, 110/15, 14/19)
  5. Narodne novine: Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18)
1. semester
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Regular studij - Communication Studies

2. semester
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Regular studij - Communication Studies

3. semester
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Regular studij - Communication Studies
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Regular studij - Psychology

4. semester
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Regular studij - Psychology
Consultations schedule:
  • doc. dr. sc. Dario Vučenović:

    Tuesday 2:30 PM - 3:30 PM

    Location: 25
  • Lea Andreis, mag. psych.:

    Wednsdays 2:30 - 3:30 PM

    Location: 207
News

Informations

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Address: Borongajska cesta 83d, Zagreb (map)
© 2013. - 2023. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS