Sociology of Consumption
Code: 84508
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: izv. prof. dr. sc. Krešimir Peračković
Take exam: Studomat
English level:

0,0,0

The lecturer is not able to offer courses in English at this time.
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
To introduce students with the sociological approach of consumption as a social process, consumers as a social group and the market as a social relation;
Gaining knowledge of basic concepts in the sociology of consumption and theories of consumer society and their operationalization in empirical research on the structure of consumption and consumer segmentation process.
Literature:
  1. Lipovetsky, G. (2009) Paradoksalna sreća: Ogled o hiperpotrošačkom društvu, Zagreb, Antibarbarus.;
  2. Čolić, S. ur. (2013) Potrošačka kultura i konzumerizam, Zagreb, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar.;
  3. Peračković, K. (2008) Društvo i (ili) tržište Sociološka konceptualizacija procesa marketizacije društva, Društvena istraživanja, 17/6; 975-998.;
  4. Čolić, S. (2008) Sociokulturni aspekti potrošnje, potrošačke kulture i društva, Društvena istraživanja, 17/6; 953-973.;
2. semester
SOC-dipl (4421): Izborni kolegiji u 2. semestru (ZN-smjer) - Mandatory smjer - Science Stream
Consultations schedule:
News

Informations

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Address: Borongajska cesta 83d, Zagreb (map)
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS