Objavljeno: 26. 11. 2019. u 08:15
Uređeno: 26. 11. 2019. u 08:24
Davor Piskač

 

Druga obavijest i Program

Znanstveno - stručnoga skupa

 

„Biblioterapija u nastavi književnosti“

Mjesto održavanja Skupa:

Sveučilišta u Zagrebu – Hrvatski studiji

Borongajska 83d, 

Knjižnica Hrvatskih studija

Vrijeme održavanja:

petak i subota, 9. i 10. studenog 2018.

Program Skupa

Petak 9. 11. 2018.

 

11.30 - 12.00 Prijava sudionika i registracija

12.00 - 12.15 Pozdravne riječi

12.15 - 13.30 Izlaganja:

Nina Lekić, mag. educ. croat.

Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji

Biblioterapijske kompetencije u nastavi književnosti

 

Prof. dr. sc. Estela Banov, Tatjana Rogina

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci – Odsjek za kroatistiku

Biblioterapija u visokoškolskoj nastavi i obrazovanju nastavnika materinskog jezika

Prof. dr. sc. Karol Visinko

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci – Odsjek za kroatistiku

Poslovično blago u biblioterapiji

Ivan Miškulin, Filip Kušter, Roberta Špoljarić

Nije teško ustima bubnjati, Gdje je kome mjesto i tko je kakav (recitali)

doc. dr. sc. Vjekoslava Jurdana, doc. dr. sc. Sandra Kadum, Barbara Grgec

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Učenička recepcija na primjeru djela „Čudnovate zgode šegrta Hlapića“ u suvremenom kontekstu

dr. sc. Ljiljana Sabljak

Knjižnica grada Zagreba

Uloga emocija u procesu interpretacije književnog djela vođenim čitanjem

 

13.30 - 14.30 Pauza za objed (Svi su sudionici pozvani na zajednički objed u prostorijama Studentskog centra Borongaj)

14.30 - 15.30 Izlaganja

Dunja Jurić Vukelić, mag. psych.

Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji

Psihologija čitanja: kako motivirati male čitače?

mr. sc. Ivana Bašić

Balans centar za logopedagogiju i biblioterapiju

Komunikacijsko značenje metafore putovanja u nastavi književnosti

Dragica Dujmović Markusi

Gimnazija Lucijana Vranjina

Čitatelj književnoga teksta između emocija i „istine“: interpretacija bajke Ivane Brlić-Mažuranić Kako je Potjeh tražio istinu u srednjoj školi (gimnazijski program)

Suzana Ruško, prof.

Osnovna škola Šestine

Biblioterapijsko vođeno čitanje

mr. sc. Jasna Košćak

XVI. gimnazija

Gundulićeve Suze sina razmetnoga u suvremenom čitanju

Valentina Mašić, mag. rehab. educ.

Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko – rehabilitacijski fakultet

Gregor Samsa u ulozi osobe s invaliditetom

15.30 - 16.00 Pauza za kavu

16.00 - 17,30 Izlaganja

doc. dr. sc. Vjekoslava Jurdana, doc. dr. sc. Sandra Kadum, Daniela Lovreković

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Zastupljenost lektirnih naslova u školskoj knjižnici kao kriterij odabira učitelja za obvezan popis lektire

Milena Ajduković

Knjižnice grada Zagreba - Knjižnica Novi Zagreb

Razgovarati o knjigama? O, da! Iskustvo Čitateljskog kluba Knjižnice Novi Zagreb

Iva Klak Mršić, Keti Krpan, Jelena Pisačić

Knjižnice grada Zagreba - Knjižnica Jelkovec, Knjižnica Selčina, Knjižnica Dubec

Uloga biblioterapije u narodnoj knjižnici

Iva Čalić, Ružica Grbešić

Sveučilište u Zagrebu – Hrvatski studiji

Biblioterapijsko čitanje bajki Hansa Christiana Andersena u Dječjem vrtiću „Šegert Hlapić“

doc. dr. sc. Davor Piskač

Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji

Razlika između biblioterapije i literarne biblioterapije

17.30 - 18 rasprava

18.00 Domjenak

Subota 10. 11. 2018.

 

10.00 -11.00 Radionica

Davor Piskač

Biblioterapijsko čitanje kratke priče Mama najbolje zna Davora Slamniga

11.00 - 11.15 Pauza za kavu

11.15 - 12.00 Predstavljanje knjiga

Rona Bušljeta, Davor Piska

Literarna biblioterapija u nastavi književnosti

Davor Piskač 

O književnosti i životu Primjena načela literarne biblioterapije u čitateljskoj praks

12.30 Zatvaranje skupa

 

 

 

Popis obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS