Imidž, upravljanje ugledom i lobiranje
Šifra: 57248
ECTS: 4.0
Nositelji: prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar
Izvođači: Dijana Kobas Dešković - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Napomena: Predmet nije moguće upisati u ovoj akademskoj godini
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Vježbe u praktikumu 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Dati studentima uvid u ključne elemente identiteta organizacije koji utječu na kreiranje imidža, u osnove lobiranje te u ključne osobine lobista kao i pozicioniranja organizacije na tržištu. Osposobiti studente za primjenu alata odnosa s javnošću koji se koriste tijekom procesa kreiranje identiteta i organizacijske kulture, a koji utječu na ugled organizacije. Upoznati ih s osnovnim alatima rada lobista koji se koriste u praksi OSJ. Upoznati ih s osnovnim teorijama identiteta i imidža te vještinama potrebnim za praktični rad u OSJ.
Literatura:
  1. Cornelissen, J.; Corporate Communications Theory and Practice (str. 56-91.); London: Sage Publications (2004)
  2. Tench, R.; Yeomans, L. (eds); Exploring Public Relations (str. 208-233.; 250-265.; 343-346.; 446-463.); Harlow: Pearson Ed (2006)
  3. Theaker, A.; Priručnik za odnose s javnošću (str. 115-154-); Zagreb: Print (2007)
  4. Wilcox, D. L., Ault P. H, Agee W. K.; Public Relations Strategies and Tactics; Longman (1999)
  5. Babić, M.; Korporativni imidž; Zagreb, Adamić (2004)
2. semestar
KOM-dipl (4396): OJ: Specijalistička radna grupa 3. - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Bitno

Hrvatski studiji su osnovani 1992. godine, a od 2017. sveučilišni su odjel za interdisciplinarno istraživanje i poučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških, humanističkih i društvenih tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne, političke intelektualne povijesti i zbilje; medijske javne i osobne komunikacije; djelovanja društvenih skupina; ljudskoga doživljavanja i ponašanja; odgoja i obrazovanja; razvoja jezika; otvorenih političkih, kulturnih, socijalnih i demografskih pitanja od nacionalnoga, regionalnoga ili sveeuropskoga interesa. Sukladno zacrtanim reformskim ciljevima uskoro bi se trebali ustrojiti kao Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, s jasno artikuliranim i koherentnim programima i hrvatskim identitetom, sukladno izvornoj zamisli i poslanju, kakvi su i potrebni hrvatskomu društvu.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka ustanova imaju studije preddiplomske, diplomske i poslijediplomske razine, a studijske programe temelje na četiri osnove: teorijsko-metodološkoj, nacionalnoj ili kroatološkoj, europskoj i globalnoj.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS