Koncepti i teorije medijskih utjecaja
Šifra: 187977
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Vanesa Varga
Izvođači: doc. dr. sc. Vanesa Varga - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati studente s dugom poviješću ideje o medijskim utjecajima kao i sa teorijskim perspektivama znanstvenog istraživanja utjecaja medija. Pridonijeti temeljnim znanjima o utjecajima medija na društvo i pojedinca kroz analizu teorijskih pravaca i škola te uvid u temeljne pravce i teorije.
Ishodi učenja:
  1. Primijeniti, klasificirati i razlikovati stručnu terminologiju u različitim područjima komunikologije;
  2. Prepoznati, razlikovati, vrednovati i kritički ocjeniti medijske efekte i njihove učinke na medijsku publiku te društvo u cijelosti;
  3. Prepoznati, ocijeniti i koristiti različite znanstveno-istraživačke metode društvenih znanosti, koje se primjenjuju komunikologiji;
Literatura:
  1. Uvod u znanost o medijima i komunikologiju, Uvod u znanost o medijima i komunikologiju,Michael Kunczik, Astrid Zipfel, Anika Rešetar, Dubravka Sušilović, 2006, 156-240, Michael Kunczik, Astrid Zipfel, Anika Rešetar, Dubravka Sušilović, , 2006.
  2. Medijska pismenost, Medijska pismenost, Potter, J., Clio, 2011, 123-167, Potter, J., Clio, 2011.
  3. Mass Communication Theory An Introduction, Mass Communication Theory An Introduction, Denis McQuail, SAGE Publications Limited, 1994, 325-372, Denis McQuail, SAGE Publications Limited, 1994.
Preporučena literatura:
  1. Medijske prezentacije tjelesnog izgleda i samopredodžba mladih, Medijske prezentacije tjelesnog izgleda i samopredodžba mladih, Kuhar, M, 2005. 97-113, Kuhar, M, , 2005.
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti - Arhiva
arrowl Povratak

Rezultati 0 - 0 od 0
Stranica 1 od 0
Po stranici: 
Nema vijesti!

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS