Marketinške komunikacije i publicitet
Šifra: 28502
ECTS: 5.0
Nositelji: prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar
Izvođači: Igor Ćutuk - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Napomena: Predmet nije moguće upisati u ovoj akademskoj godini
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s osnovama marketinške komunikacije i publiciteta te njihovoj ulozi unutar marketinškog procesa. Studenti trebaju usvojiti osnovne pojmove i teorije te ih moći primijeniti.
Literatura:
  1. Busch, R., Seidenspinner, M., Unger, F.; Marketing Communication Policies; Springer, Berlin, Heidelberg, New York (2007)
  2. Varey, Richard J.; Marketing Communication Principle and practice; Routledge, London, New York (2002)
3. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

4. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

5. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

6. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Bitno

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu djeluju od 16. studenoga 1992. godine. Od 2017. ustrojeni su kao sveučilišni odjel za interdisciplinarno proučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne i intelektualne povijesti i zbilje, medijske i interpersonalne komunikacije, akcija društvenih skupina, ljudskoga doživljavanja i ponašanja, razvoj jezika, otvorenih političkih, kulturnih i socijalnih pitanja od nacionalnoga ili regionalnoga interesa.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka organizacija izvode studije na preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini. Studijski programi filozofije, hrvatskoga latiniteta, komunikologije, kroatologije, latinskoga jezika, povijesti, psihologije i sociologije, znanstvenoga i nastavničkoga smjera, usporedno uzimaju u obzir četiri sastavnice: 1. općeteorijsku i metodološku, 2. nacionalnu ili kroatološku, 3. europsku i 4. globalnu.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS