Novi mediji i digitalni marketing
Šifra: 130706
ECTS: 5.0
Nositelji: v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas
Izvođači: dr. sc. Davor Trbušić - Seminar

dr. sc. Davor Trbušić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj programa je objasniti studentima osnovne zakonitosti rasta i razvoja digitalnih medija i marketinga te njihovu isprepletenost sa sociološkim i poslovnim fenomenima s kojima se svakodnevno susreću. Kroz predavanja i vježbe studenti će upoznati osnovne pojmove vezane uz digitalni marketing, strategije poslovanja i marketinga na digitalnim medijima i naučiti osnovnu stručnu terminologiju.
Literatura:
  1. Anderson, C. (2008). Dugi rep. Naklada Jesenski i Turk.
  2. Lindstrom, M. (2012). Kupologija. Profil knjiga.
  3. Christakis, N., Fowler, J. (2010). Povezani: iznenađujuća moć društvenih mreža i kako one utječu na naše živote. Algoritam.
  4. Castells, M. (2003). Internet galaksija. Naklada Jesenski i Turk.
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Davor Trbušić:


    Srijedom od 12 do 13 sati - uz obaveznu prethodnu najavu na e-adresu.

    Lokacija: 203
Obavijesti - Arhiva
arrowl Povratak

Rezultati 0 - 0 od 0
Stranica 1 od 0
Po stranici: 
Nema vijesti!

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS