Novi mediji i digitalni marketing
Šifra: 130706
ECTS: 5.0
Nositelji: v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas
Izvođači: Davor Trbušić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj programa je objasniti studentima osnovne zakonitosti rasta i razvoja digitalnih medija i marketinga te njihovu isprepletenost sa sociološkim i poslovnim fenomenima s kojima se svakodnevno susreću. Kroz predavanja i vježbe studenti će upoznati osnovne pojmove vezane uz digitalni marketing, strategije poslovanja i marketinga na digitalnim medijima i naučiti osnovnu stručnu terminologiju.
Literatura:
  1. Chris Anderson; Dugi rep; Zagreb: Naklada Jesenski i Turk (2008)
  2. W. Chan Kim Renee Mauborgne; Strategija plavog oceana; Zagreb: Masmedia, Poslovni dnevnik (2007)
  3. Gary Vaynerchuk; Ekonomija zahvalnosti; Zagreb: Znanje (2011)
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti - Arhiva
arrowl Povratak

Rezultati 0 - 0 od 0
Stranica 1 od 0
Po stranici: 
Nema vijesti!

Bitno

Hrvatski studiji su osnovani 1992. godine, a od 2017. sveučilišni su odjel za interdisciplinarno istraživanje i poučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških, humanističkih i društvenih tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne, političke intelektualne povijesti i zbilje; medijske javne i osobne komunikacije; djelovanja društvenih skupina; ljudskoga doživljavanja i ponašanja; odgoja i obrazovanja; razvoja jezika; otvorenih političkih, kulturnih, socijalnih i demografskih pitanja od nacionalnoga, regionalnoga ili sveeuropskoga interesa. Sukladno zacrtanim reformskim ciljevima uskoro bi se trebali ustrojiti kao Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, s jasno artikuliranim i koherentnim programima i hrvatskim identitetom, sukladno izvornoj zamisli i poslanju, kakvi su i potrebni hrvatskomu društvu.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka ustanova imaju studije preddiplomske, diplomske i poslijediplomske razine, a studijske programe temelje na četiri osnove: teorijsko-metodološkoj, nacionalnoj ili kroatološkoj, europskoj i globalnoj.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS