Pedagoška psihologija
Šifra: 53904
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Lovorka Brajković
Izvođači: Dunja Jurić Vukelić - Seminar

Dunja Jurić Vukelić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Svrha kolegija:
Upoznati studente sa sustavnim pregledom važnih teorijskih spoznaja na području pedagoške psihologije. Studenti će upoznati osnovne modele inteligencije, kognitivnih stilova, kreativnosti, učenja, motivacije, poučavanja. Poseban naglasak stavit će se na njihovu primjenu u obrazovnoj praksi. Također, studenti će se upoznati s potrebama darovite djece, te djece s posebnim potrebe u školskom okruženju.

- Uvod u pedagošku psihologiju
- Priprema predavanja i prezentacija, TED
- Inteligencija
- Kreativnost i Darovitost
- Predrasude u školi
- Motivacija u školi
- Učenje
- Upravljanje razredom
- Ocjenjivanje
- Elektroničko nasilje
- Prepisivanje i plagiranje
- Emocionalno učenje i emocionalna regulacija
- Odnos nastavnika/ca i roditelja


Uvjeti za dobivanje potpisa na kraju semestra i polaganje kolegija jesu:
- redovito nazočenje na nastavi (prisutnost na najmanje 70% predavanja + seminara, tj. 10 dolazaka)
- konačna ocjena na kolegiju odražavat će kontinuirano praćenje individualnog rada studenata/ica putem rada na eseju i vježbama tijekom semestra
o sudjelovanje na vježbama (10-12 bodova)
o esej (max. 20 bodova)
Literatura:
  1. Vizek Vidović, V., Vlahović ?Štetić, V., Rijavec, M. i Miljković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN.

    Sternberg, R. J. i Williams, W. M. (2002). Educational psychology. Boston: Allyn & Bacon.

    Woolfolk, A. (2007). Educational Psychology. Boston, MA: Allyn & Bacon.
Preporučena literatura:
  1. Andrilović, V. i Čudina- Obradović, M. (1996). Psihologija učenja i nastave. Zagreb: Školska knjiga.
    Buzan, T. (2004). Moć kreativne inteligencije. Zagreb: Veble commerc.
    Cvetković- Lay, J. (2002). Darovito je što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
    Čudina- Obradović, M. (1991). Nadarenost, razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Zagreb: Školska knjiga.
    Čudina- Obradović, M. (2008). Da sam ja učiteljica. Zagreb: Učiteljski fakultet
    Grgin, T. (1997). Edukacijska psihologija. Jasrtebarsko: Naklada Slap.
    Grgin, T. (2001). Školsko ocjenjivanje znanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
    Saha, L. i Dworkin, A., G. (Ur.). (2009). International Handbook of Research on Teachers and Teaching. New York: Springer.

    Priručnici:
    BuljanFlander,G.,Krmek,M.,Borovec,K. I Muhek,R (2007). Nasilje preko Interneta ? cyberbullying. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
    Cvetković-Lay J. (1995). Ja hoću i mogu više. Priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay J. i Sekulić ? Majurec A. (1998). Darovito je, što ću s njim? Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay, J. (2002). Darovito je, što ću sa sobom? Priručnik za obitelj, vrtić i školu. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.

    Cvetković-Lay, J. i Pačjek, V. (2004). Možeš i drukčije. Priručnik s vježbama za poticanje kreativnog mišljenja. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?
1. semestar Ne predaje se
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički

2. semestar
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički

3. semestar Ne predaje se
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički

4. semestar
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
DIPL-NS-smjer (5035): Izborni kolegiji - Redovni smjer - Nastavnički
Termini konzultacija:
Objavljeno: 5. 3. 2018. u 15:31
Dunja Jurić Vukelić

Dragi kolegice i kolege,  

Hvala na velikom odazivu na anketu. S obzirom na broj glasova, predavanje će ostati u prvom terminu - utorkom u 12:45.

Lijep pozdrav,

Dunja Jurić Vukelić

Popis obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS