Pisanje na engleskom jeziku
Šifra: 38006
ECTS: 4.0
Nositelji: v. pred. Vedrana Vojković Estatiev
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Seminar 60
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Razviti učinkovite tehnike pisanja u novinarstvu, s naglaskom na teme pokrivene u obvezatnoj literaturi. Osvijestiti razlike između glavnih stilova, registara i funkcija pisanih tekstova. Upoznati pravila interpunkcije, strukture rečenice i odlomka. Pravilno primjenjivati naučene strategije u samostalnom pisanju (naslovi, odlomci, kritički osvrti, izvješća, itd.)
Literatura:
  1. Cory, H.; Advanced Writing with English in Use CAE, odabrana poglavlja, cca. 100 str.; Oxford: Oxford University Press (1999)
  2. Mascull, B.; Collins Cobuild Key Words in the Media, odabrana poglavlja, cca 70 str.; London: Harper Collins Publishers (1995)
  3. Jednojezični rječnik prema izboru;
  4. Gramatički priručnik prema izboru;
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS