Psihologija oglašavanja
Šifra: 206651
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Dario Vučenović
Izvođači: Lea Andreis - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Sadržaj predmeta omogućit će studentima razviti opće i specifične kompetencije vezane uz ovladavanje temeljnim znanjima i vještinama oglašavanja s naglaskom na digitalni marketing. Također, studenti će steći vještine planiranja kampanja, procjenjivanja i vrjednovanja njihove učinkovitosti na različitim platformama i korištenja različitih alata. Cilj predmeta bit će razumjeti potrebe ciljanih skupina, kao i specifičnosti proizvoda/usluga koje se oglašavaju kako bi se marketinške aktivnosti optimalno usmjerile i postigao željeni učinak. Studenti će sudjelovati u izradi oglasa na pojedinim platformama te u izradi cjelokupnih kampanja.
Literatura:
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Redovni studij - Psihologija

4. semestar
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Redovni studij - Psihologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba
QuiltCMS