Šifra: |
173598 |
ECTS: | 4.0 |
Nositelji: |
prof. dr. sc.
Gordana Buljan-Flander |
Izvođači: |
Gordana Buljan-Flander
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Studenti će se kroz ovaj kolegij upoznati s osnovama psihološkog savjetovanja što uključuje: definiranje savjetovanja, prepoznavanje razlika između savjetovanja i psihoterapije, povijesni razvoj psihološkog savjetovanja, usvajanje i uvježbavanje vještina aktivnog slušanja, vještina pokazivanja razumijevanja, pojašnjavanja teškoća i opuštanja, procjena mišljenja i ponašanja, procjena osjećaja i tjelesnih reakcija te upoznavanje s mogućnostima savjetodavnog rada u Hrvatskoj. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
3. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Psihologija |
Odsjeci
Studiji
Bitno
Hrvatski studiji su osnovani 1992. godine, a od 2017. sveučilišni su odjel za interdisciplinarno istraživanje i poučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških, humanističkih i društvenih tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne, političke intelektualne povijesti i zbilje; medijske javne i osobne komunikacije; djelovanja društvenih skupina; ljudskoga doživljavanja i ponašanja; odgoja i obrazovanja; razvoja jezika; otvorenih političkih, kulturnih, socijalnih i demografskih pitanja od nacionalnoga, regionalnoga ili sveeuropskoga interesa. Sukladno zacrtanim reformskim ciljevima uskoro bi se trebali ustrojiti kao Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, s jasno artikuliranim i koherentnim programima i hrvatskim identitetom, sukladno izvornoj zamisli i poslanju, kakvi su i potrebni hrvatskomu društvu.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka ustanova imaju studije preddiplomske, diplomske i poslijediplomske razine, a studijske programe temelje na četiri osnove: teorijsko-metodološkoj, nacionalnoj ili kroatološkoj, europskoj i globalnoj.
