Strateško razmišljanje u odnosima s javnošću
Šifra: 187978
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. Krešimir Dabo
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Vježbe u praktikumu 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Strategic Thinking in Public Relations provides essential insight into key strategic elements of managing projects and issues in organizations. Encompassing knowledge from organizational analysis and development, corporate culture, leadership, project management and sustainability it enables students to master techniques and tools of business planning. In practical parts, students exercise solving strategic issues and challenges of communications practice. The course provides essentials of management and organizational theories, stakeholder engagement and analytical methods that can be used in practical challenges.
Ishodi učenja:
  1. differentiate, correctly apply and use techniques and tools of strategic thinking, planning and management
  2. accurately analyze organizational conditions, its context, stakeholders and diagnose organizational issues and challenges
  3. practically apply tools and techniques of organizational analysis, decision-making processes and creative solutions
  4. confidently, professionally and independently participate in designing parts of organizational business plans
Literatura:
  1. Organizational Behavior, 15th edition, Parts of selected chapters and content relevant for strategic thinking / planning. This book is considered to be the most useful all-encompassing source for graduate students in HR, organizational development, management and leadership, Robbins, S.P., Judge, T.A., Pearson, 2013.
  2. Strategic Management, Comprises relevant theories and strategic management topics., Ritson, N., Ventus Publishing, 2011.
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Objavljeno: 27. 2. 2019. u 12:23
Administrator

Prvo predavanje iz kolegija Strategic Thinking biti će održano sljedeći tjedan.

Hvala, uz srdačni pozdrav, Daria Mateljak.

Popis obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS