Uvod u odnose s javnošću
Šifra: 28500
ECTS: 5.0
Nositelji: pred. Ivana Jeleč
Izvođači: Ivana Jeleč - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Napomena: Predmet nije moguće upisati u ovoj akademskoj godini
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati polaznike s osnovnim konceptima odnosa s javnošću te objasniti ključne pojmove, procese, teorijske pristupe i komunikacijske modele. Studenti će naučiti važnost planiranja i upravljanja u odnosima s javnošću, značajke u odnosima s medijima i korištenje raznih tehnika u OSJ. Polaznici će biti upoznati s područjima prakse OSJ u javnom, političkom, u nevladinim i neprofitnom sektoru te u profitnom sektoru, posebno u korporativnoj komunikaciji. Pored interne komunikacije kolegij obuhvaća i krizno komuniciranje, kao i etičke i pravne norme u odnosima s javnošću.
Literatura:
  1. BROOM, Glen M. (2010): Cutlip + Center s učinkoviti odnosi s javnošću, MATE, Zagreb, (3. dio: poglavlja 11 - 14., 266-376.);
  2. MILAS, Zdeslav (2011): Uvod u korporativnu komunikaciju. Teorijski pristupi i organizacijski modeli, Novelti Millenium, Zagreb (poglavlje 3, 4 i 6, 57-72. i 95-104.);
  3. SOMMERVILLE, Ian (2007): "Poslovna etika, odnosi s javnošću i korporativna društvena odgovornost", u: THEAKER, Alison (ur.): Priručnik za odnose s javnošću, HUOJ, Zagreb, 155-170.;
  4. TOMIĆ, Zoran (2008): Odnosi s javnošću - teorija i praksa, Synopsis, Zagreb/Sarajevo (ključna knjiga, sva poglavlja osim Proces upravljanja i osobnog PR-a);
3. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

4. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

5. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

6. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Bitno

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu djeluju od 16. studenoga 1992. godine. Od 2017. ustrojeni su kao sveučilišni odjel za interdisciplinarno proučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne i intelektualne povijesti i zbilje, medijske i interpersonalne komunikacije, akcija društvenih skupina, ljudskoga doživljavanja i ponašanja, razvoj jezika, otvorenih političkih, kulturnih i socijalnih pitanja od nacionalnoga ili regionalnoga interesa.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka organizacija izvode studije na preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini. Studijski programi filozofije, hrvatskoga latiniteta, komunikologije, kroatologije, latinskoga jezika, povijesti, psihologije i sociologije, znanstvenoga i nastavničkoga smjera, usporedno uzimaju u obzir četiri sastavnice: 1. općeteorijsku i metodološku, 2. nacionalnu ili kroatološku, 3. europsku i 4. globalnu.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2019. Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji. Sva prava pridržana. Webmaster
powered by QuiltCMS