
Šifra: |
53907 |
ECTS: | 3.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Rona Bušljeta Kardum |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||
|
|||||
Opis predmeta: | |||||
Cilj je predmeta upoznati studenta s nastavom kao vrlo složenim sustavom posredovanja znanja i vještina na tri metodičke razine: a) razina nastavne metodike posredovat će teoriju nastave uopće, odnosno, općevažeća načela i postupke primjenjive unutar različitih predmeta i nastavnih situacija te složenog komunikacijskog odnosa nastavnika i učenika te nastavnog okruženja kao takvog; b) područna metodika kao suženija specifikacija nastavnih postupaka svojstvenih pojedinom području ili područjima (humanističke znanosti, društvene znanosti), c) predmetna metodika koncentrirana maksimalno na specifične sadržaje i ciljeve pojedinih nastavnih predmeta te adekvatne metodičke postupke. |
|||||
Literatura: | |||||
|
|||||
Preporučena literatura: | |||||
|
2. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Povijest |
-
doc. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum :
ponedjeljak od 9 - 10 sati
Lokacija:
Odsjeci
Studiji
Bitno
Hrvatski studiji su osnovani 1992. godine, a od 2017. sveučilišni su odjel za interdisciplinarno istraživanje i poučavanje tradicionalnih i suvremenih kulturoloških, humanističkih i društvenih tema vezanih uz Republiku Hrvatsku, hrvatski narod i iseljeništvo, poput kulturne, političke intelektualne povijesti i zbilje; medijske javne i osobne komunikacije; djelovanja društvenih skupina; ljudskoga doživljavanja i ponašanja; odgoja i obrazovanja; razvoja jezika; otvorenih političkih, kulturnih, socijalnih i demografskih pitanja od nacionalnoga, regionalnoga ili sveeuropskoga interesa. Sukladno zacrtanim reformskim ciljevima uskoro bi se trebali ustrojiti kao Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, s jasno artikuliranim i koherentnim programima i hrvatskim identitetom, sukladno izvornoj zamisli i poslanju, kakvi su i potrebni hrvatskomu društvu.
Kao visokoobrazovna i znanstveno-istraživačka ustanova imaju studije preddiplomske, diplomske i poslijediplomske razine, a studijske programe temelje na četiri osnove: teorijsko-metodološkoj, nacionalnoj ili kroatološkoj, europskoj i globalnoj.
