Psihologija marketinga
Šifra: 53795
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Goran Milas
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osnovni ciljevi kolegija su upoznavanje studenata s osnovama psihologije marketinga i mjestom i ulogom psihologa u području marketinga. Kroz nastavu će studenti upoznati osnove marketinga i načine na koji, kao psiholozi mogu pomoći u objašnjavanju potrošačkog ponašanja i unapređenju marketinških aktivnosti.
Literatura:
  1. Milas, G. (2007). Psihologija marketinga. Zagreb: Target.;
1. semestar Ne predaje se
PSI-dipl (4388): Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija

2. semestar
PSI-dipl (4388): Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija

3. semestar Ne predaje se
PSI-dipl (4388): Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2020. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS